Archive

Za časů vyschlých jezer a obličejových štítů zrodí se ve městě na břehu mikulovského moře hrdinka. Neohrožená bojovnice proti bezkontaktní společnosti. Bdělá hledačka pokladů ukrytých na pobřežních skládkách. Čtenářka v tajemných runách nalezených externích disků. Najde v nich stopy zaniklého světa? Co tají přeživší? A kde žije bájný kmen Bezrouškatých? Jisté je, že někdo nechce, aby věděla víc… Spontánní odpověď hereckého souboru Divadla

Za časů vyschlých jezer a obličejových štítů zrodí se ve městě na břehu mikulovského moře hrdinka. Neohrožená bojovnice proti bezkontaktní společnosti. Bdělá hledačka pokladů ukrytých na pobřežních skládkách. Čtenářka v tajemných runách nalezených externích disků. Najde v nich stopy zaniklého světa? Co tají přeživší? A kde žije bájný kmen Bezrouškatých? Jisté je, že někdo nechce, aby věděla víc… Spontánní odpověď hereckého souboru Divadla

Za časů vyschlých jezer a obličejových štítů zrodí se ve městě na břehu mikulovského moře hrdinka. Neohrožená bojovnice proti bezkontaktní společnosti. Bdělá hledačka pokladů ukrytých na pobřežních skládkách. Čtenářka v tajemných runách nalezených externích disků. Najde v nich stopy zaniklého světa? Co tají přeživší? A kde žije bájný kmen Bezrouškatých? Jisté je, že někdo nechce, aby věděla víc… Spontánní odpověď hereckého souboru Divadla

Groteskní maňasová exhibice o životě a smrti v blahobytu konzumní společnosti. Temný loutkový thriller o našich společných vášních, sexu, násilí, brutalitě a hnusu, plný těch nejodpornějších úchylek – prostě všeho, co nám dělá dobře. Inscenace vznikla na základě kolektivních improvizací, inspiruje se tradicí tzv. rakvičkáren. Využívá charakteristickou poetiku lidového divadla – drsnou a lascivní a vytváří groteskní obraz konzumního

Česká premiéra inscenačního projektu D´epog: SÉRIE, SÉRIE, SÉRIE, SÉRIE. Terén a Hadivadlo uvádějí českou premiéru inscenačního projektu kolektivu D´epog. Inscenace tematicky pojednává o organizaci lidské společnosti, systematizaci mezilidských vztahů, efektivizaci práce a zvyšování výkonnosti, mechanismech kontroly, ovládání a řízení, komunikační přesycenosti a rizicích destabilizace a kolapsu. Východiskem praktické stránky projektu je konfrontační rozhraní mezi prostředím scénické a virtuální reality

Hra o hodnotě lidského života inspirovaná svědectvími přeživších holocaustu, dobovými dokumenty, projevy nacistických vůdců a texty ze současných neonacistických webů. Výpovědi vrahů a obětí. Na jevišti kovové loutky, šrot, ostnatý drát. Pro diváky od 13 let.

Tu je. Vlna za vlnou… non… vlna za vlnou… sens… vlna za vnou… hledání… vlna zavlnou… smyslu… vlna za vlnou… v nesmyslu. Tak tedy Pernambuco! Voicebandové uskupení Ústaf Voiceband.cz „vyplouvá do bouřlivých vod i tajmených hloubek oceánu“ poezie Ivana Wernsche, kde tragické se stává groteskním a chapadla krakenů absurdity lechtají bránice i mozkové závity. Ve změti chaluh a lastur

Inscenace Jana Mikuláška vychází z obsáhlého díla Ingmara Bergmana, tvůrce pěti desítek filmů a více než 120 divadelních inscenací. V novém tvaru Persony se potkávají Bergmanovy hlubokomyslné, zachmuřené a osudem zkoušené postavy, aby vznikla nová spojení a nové významy. V blíže neurčitém bytě se odehrávají v podání osmi herců zhuštěná dramata, s každým novým nájemníkem přichází i nový příběh – střídají se zde tváře,

Za časů dávných bohů, hrdinných náčelníků a psychopatických diktátorů, neklidem zmítaná země zrodila hrdinku. Byla jí Zdena. Mocná princezna zocelená žárem olympiád. Tretry, vášeň, nebezpečí. Její odvaha změní svět. Co na tom, že jí pod nosem raší tmavý knírek – hlavně když na běžecké dráze trhá rekordy. Brzy se stane miláčkem Československa a celého atletického světa. Ale ti, které nechává za sebou, se

Top